درمان نفریت لوپوس با تورم
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان نفریت لوپوس با تورم

نفریت لوپوس یک عارضه جدی از لوپوس اریتماتوی سیستمیک (SLE) است. این یک اختلال کلیوی پیشرونده است. همانطور که عملکرد کلیه بدتر، بیماران بسیاری از علائم که تورم بسیار معمول است تجربه می کنند.

علل تورم در نفریت لوپوس

SLE یک بیماری خود ایمنی است که در آن سیستم ایمنی بدن حمله می بافت های بدن و سلول های غلط است. بیش از نیمی از افراد مبتلا به لوپوس درگیری کلیه.

هنگامی که بافت ها و سلول های کلیه ها آسیب دیده و زخمی به درستی عملکرد کلیه ها را متوقف کند. یکی از وظایف مهم کلیه است برای فیلتر مایعات و مواد زائد اضافی از بدن است. وقتی کلیه ها بیمار هستند، سطوح بالایی از مایع در بدن تجمع می یابد، در نتیجه تورم. تورم اغلب به نظر می رسد برای اولین بار در بخش های تحتانی بدن مانند پا و مچ پا.

درمان نفریت لوپوس با تورم

برای کنترل تورم در نفریت لوپوس، یک رژیم غذایی کم نمک بسیار ضروری است. همچنین ممکن است تجویز دیورتیک که می تواند تولید ادرار را افزایش می دهد.

تورم نتایج در نفریت لوپوس آسیب کلیه و کاهش عملکرد کلیوی. بنابراین، برای درمان نفریت لوپوسی با تورم اساسا و به طور کامل، بیماران باید درمان برای کنترل نفریت لوپوس بدتر شدن عملکرد کلیه به توقف و پس از آن صدمه به کلیه معکوس داشته باشد.

برای رسیدن به هدف از درمان قبلی، ایمونوتراپی و میکرو چینی Osmotherapy پزشکی خواهد شد توصیه می شود برای درمان نفریت لوپوسی با تورم.

سلول های بنیادی می تواند اختلال عملکرد ایمنی بدن اصلاح و کمک به بدن در بازسازی سیستم ایمنی بدن طبیعی است. به این ترتیب، سیستم ایمنی بدن خواهد قسمت های بدن حمله نمی کند و هیچ خسارت در کلیه ها رخ می دهد.

طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد و معکوس ترمیم آسیب کلیوی از بافت کلیه آسیب دیده و سلول. مواد تشکیل دهنده فعال در طب می توانید از سیستم خود درمان بدن را فعال نمایید. هنگامی که بافت کلیه و سلول های بازسازی و تعمیر، کلیه ها بهترین کار می کنند. اگر چنین است، نفریت لوپوس و تورم خواهد شد به طور عمده کنترل می شود.

بالا در مورد درمان نفریت لوپوسی با تورم، اگر شما علاقه مند در مورد ما، هنوز توجه با ما لطفا! ما ​​مقالات در بیماری های مختلف از کلیه ها، از جمله علل، علائم، درمان، رژیم غذایی و سالن های ورزشی تمام اطلاعات . اگر شما هر گونه مشکل، شما می توانید از کارشناسان ما آنلاین kidney-support@hotmail.com مشورت، بیماری های الکترونیکی کلیوی با ما و یا پیام زیر را ترک کنید!





:: برچسب‌ها: نفریت لوپوس، نفریت لوپوس با تورم، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، سلول های بنیادی ,
:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: